منم یهو از ۳۷ شدم ۳۰ ،دکتر گفت باید سرکلاژ کنی
من مثل شما بودم،پساری گذاشتم
من انتی ۳۷ بودم انومالی ۳۴ دکترم چیزی نگفت ولی خودم میترسم
عه چطوریهواومده پایین
من انتی۳۳شده آنومالی هنوز بایدبرم خداکنه پایین نیومده باشه...شماعلائمی داشتین که بفهمین اومده پایین؟
بهتره یه کم استراحت بیشتر به خودت بدی که مجبور نشی سر کلاژ کنی
چرا انقد اومده پایین زیاد خوب نیس استراحت مطلق کن عزیزم برو دکتر یا سرکلاژ میکنه یا پساری میزاره برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.