این موقع بریم سنو قلب بنظرتون مناسبه

۷ پاسخ

۱۰ روز صبر کن عجله نکن

هشت هفته بهترین زمانه بدون استرس میرید دوباره کاری هم نمیشه

من ۶ هفته ۲ روزم بود رفتم البته فک میکردم ۸ هفتم ک سونو گفت نه ۶ هفته هستی

من تو ۸ هفته رفتم

نمیدونم منم الان 6 هفته 5 روزمم نمی‌دونم برم یانه میگن بعد 8 هفته برم ولی خیلی درد دارم

منم تو ۶ هفتم نمیدونم کی برم

۷ هفته کامل ب نظرم برین بهتره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان شکلات👶💙💗 مامان شکلات👶💙💗 هفته هشتم بارداری
مامان فاتح مامان فاتح هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی