عزیزان شما چه موقع رفتین سنو قلب

۱۳ پاسخ

ولی سونوم ۶ هفته و ۴ روز بود

من ب حساب خودم ۷هفته و۴ روز رفتم ولی سونو ۶هفته و۵روز بود وخداروشکر قلبش تشکیل شده بود

۷ هفته و ۴ روز رفتم

من ۶ هفته و ۳ روز بود رفتم

۸هفته رفتم

من ۶ هفته و ۱ روز واژینال رفتم

من هشت هفته و دو روز رفتم

من ۶ هفته رفتم ولی تو سونو سن بارداریم سه روز بیشتر بود

من ۶ هفته تشکیل نشده بود
۸ هفته میرم

۷ هفته و ۴ روز رفتم
اولین سونوم

من امروز رفتم ۷ هفته و ۳ روز

هفت هفته دو روز

۷ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو من مامان کوچولو من هفته هفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
تنها تنها قصد بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی