خانوما این جواب آزمایش قندم چطوره؟ من سر در نمیارم

تصویر
۴ پاسخ

خوبه همش

جوابت خوبه

عزیزم عالیع قندت با اینکه هفتت بالا هست
بازم میتونی رعایت کن
عالیع بر اساس تجربه من که چند ساله دیابت دارم و الانم تحت کنترلم

قند ناشتا باید از 93 پایین تر باشه
قند دو ساعتم از 140 باید پایین تر باشه

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی