رفلاکس و کولیک یعنی چی؟

۳ پاسخ

رفلاکس یعنی گازمعده ازمایش به سرمعده میادومعده ترش میکنه اگه آروغ درست نگیری بالامیاره ولی کولیک گازمعده هست که به سمت رودهامیره تاازمعقدخارج بشه ودرد داره اگراروغ درست بگیری کمترمیشه دردنداره وبه صورت بادازمعده خارج میشه

کولیک باد معده هست رفلاکس بالا آوردن شیر هست بعضی وقتا شیر تو مری میره بجای معده و نوزاد بالا میاره باید حتما رو‌تشک ضد رفلاکس بخوابه

رفلاکس بچه از دماغ و دهن بالا میاره
کولیک یه جور شکم درد

سوال های مرتبط

مامان اراد و جوجه مامان اراد و جوجه ۵ ماهگی
مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی