۶ پاسخ

عدددانتی بچه من۲/۹بودازمایشمم ریسک سندروم دان مثبت امنیوسنتزدادم خداروشکر دخترم سالمه الانم چهارماهشه

میگن‌تا ۳.۵ نرماله نمیدونم‌چرا اینقد استرس میدن به مردم‌اخه
گناه داریم بخدا

عزیزم نگران نباش برای من هم نزدیک ۳بود آمنیوسنتز وآلفا فیتو‌پروتیین و اکو قلب هم انجام دادم خداروشکر خوب و سالم بود
فقط حتماپیگیرباش.

ان تي من ٢.٢بود سلفري دادم انشالله سالمه فعلا جواب نيومده

انشاله ک چیزی نیست نگران نباش از ما هم ۱و۹ بود

عدد ان تی بچه م ۲/۳بود .سلفری انجام دادیم خداروشکر سالم بود

سوال های مرتبط

مامان کیان(قندم)💙🤭 مامان کیان(قندم)💙🤭 ۵ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته شانزدهم بارداری
مامان Lena مامان Lena ۵ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه خاتون مامان رقیه خاتون روزهای ابتدایی تولد