۱ پاسخ

وای واسه پسر من الان نزدیکه دوهفته شد
بهش جوپرک‌دادم‌ عروبش چندتا دونه قرمز زد فرداش سینه ش به خس خس افتاد و کلی دونه قرمز بیرون ریخت
الان دونه ها از بین رفت ولی خس خس سینه ش الان دوهفته ست ادامه داره
تا بحال ۴ بار دکتر بردم دیگه خسته شدم
فردا میخوام ببرم پیش انعامی

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۱ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا خانم مامان نیلا خانم ۱۰ ماهگی