خانما مایع آمنیوتیک در حد طبیعی ۱۱cmدر هفته ۲۷خوبه؟؟

۳ پاسخ

برای منم ۱۱ بود ۲۵ هفته
خیلی نگرانم🙁

مال من ۲۷ هفته ۱۸ بود نوشته بود نرمال
فکر کنم شما باید مایعات بیشتر بخوری

بیشتر مایعات بخور و آب
من ۳۷ هفتم ۱۲
نزار برسه زیر۱۰

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وششم بارداری