۶ پاسخ

من از دو ماهگی نمیگیرم

من دیگه از اول سه ماهگی نگرفتم

من از دوماهگی دیگ نگرفتم

من دیگه نمیگیرم...غلت میزنه خودش میزنه

من از دوماهگی دیگه نمیگیرم خودش غلت میزنه رو شکم میزنه

من از دوماهگی دیگ نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۱۶ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🫀🥺 مامان آیهان👶🏻🫀🥺 ۶ ماهگی
مامان جوجو🐣✨ مامان جوجو🐣✨ ۱ سالگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی