۷ پاسخ

اره اوکیه تموم شد دیگه😂

من امشب میشه 3شب خداروشکر اصلا گریه نکرد گفتم پیشی خورده باور کرده

تو رو خدا بگید چطوری گرفتید. پسر من خیلیییییی وابسته ست

من بعد از واکسن حتما انجام میدم شماهم بعد از واکسن ترکش دادی؟

مبارکت باشه🥰😆

اره بابا فقد کامل از جلو جشمش برش دار

چجوری گررررفتییییی ؟موق خواب میخوره فقط هاما

سوال های مرتبط

مامان نورِدیده💓 مامان نورِدیده💓 ۱ سالگی