بچه ها اسم شایان قشنگه؟
من خیلی با اسامی غریبم

۶ پاسخ

اره قشنگه

خیلی قشنگه

باید به دلت بشینه. بعد به معنی اسمم خیلی دقت کن . مثلا یکی گفت عماد من خیلی خوشم اومد خیلی واسه پسر اسم سنگینو با صلابتیه. معنیش یعنی تکیه گاه و پشت و پناه

اره عزیزم خیلی قشنگه

اره عزیزم اما ی خرده قدیمیه دگ سرچ کن اسامی جدید پسرونه برات میاره امااین اسمم خیلی خوبه

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۲ ماهگی
مامان محمد و مَروا🤍 مامان محمد و مَروا🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان نی نی 💕🌱 مامان نی نی 💕🌱 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان ۴ ماهگی