اومدم جیگرکی میتونم ب آراد بدم؟؟

۵ پاسخ

بله

سیخی چنده اونجا

من از ۱۰ ماهگی گاهی میدم بهش در حد کم از یک سالگیش یکم بیشتر میدم چند تا تیکه کامل له میکنم میدم بهش

کلا مشکلی نداره
ولی جیگر سنگینه
زیاد نده که ممکنه اذیتش کنه

جیگر نده که بدبخت میشی دور از جون از دل درد😑

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیا مامان آنیا ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی
مامان دیان💙وتودلی🩷 مامان دیان💙وتودلی🩷 هفته هفدهم بارداری
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۲ سالگی
مامان setiya مامان setiya ۱ سالگی