کسی از اینا خریده رفلاکس تشدید نمیکنه اخه گرون هم هست

تصویر
۴ پاسخ

شیر بز خوبه
ولی سرلاک بخر
سویق دست ساز بخر

من خریدم زیادخوشش نمیادولی خیلی خوشمزس من قاطی ماست میکنم یکی دوقاشق بیشتر نمیخوره به نظرم یکم زیادی سنگینه

بدمزه س

کجا گیر میاد؟

سوال های مرتبط

مامان جانان جانم🌈 مامان جانان جانم🌈 ۱ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی