۶ پاسخ

اره خیلی خوبه

بله خوبه

عالیه مال من ۳۰

برای من که هفته ۸ بارداری ۳۴ بود 😂 الانم که طول سرویکس و نمیگن نمیدونم میگن مهم نیست تو این هفته ها

اره
همون
۳۷ تو هفته تو اره خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان نفس های مامان مامان نفس های مامان ۲ ماهگی