با دکترت مشورت کن اگه احتمال خطر داشته باشه برات سونو طول سرویکس مینویسه، منم دل درد میگرفتم دکترم گفت برای این که خیالمون راحت شه سونو طول سرویکس انجام بده که خدایی نکرده احتمال زایمان زودرس نباشه
بین ۲۷ تا ۳۹
عزیزم تو هفته تو طولش دیگه مهم نیست بازشدگی و انقباض فقط اهمیت داره
بالای ۲۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.