سلام سرماخوردم تنگی نفس گرفتم چیکار کنم😭

۵ پاسخ

مایعات بخور و حتما دکتر برو

از بس تو بی برقی عرق میکنیم .مایعات زیاد بخور ‌.ویتامین سی و سیب بخور

نکنه برا بچه خطر داره

مایعات خیلی بخور،بوخور اب نمکم خیلی خوبه باز میکنه بینیتو،اب سیب طبیعیم خیلی خوبه

وای خیلی بده بخور بده یکم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان پروا مامان پروا ۱ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری