۱ پاسخ

عزیزم منم هفته پیش سه شنبه مریض شدم اتفاقا پیش دکتر زنان وقت داشتم از دکترم پرسیدم چه دارویی مجازم ایشون گفتن شربت سینه قرص آزیترومایسین سرما خوردگی و استامینوفن ساده

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی