سلام بچه ها من میتونم از 16هفتگی برم آنومالی

۷ پاسخ

ولی ۱۸بمونی خیلی بهتره

اره آنومالی از ۱۶تا۱۸هفته س

16 بری بعضی اندام ها ریز هستن و چک نمیشن و برات مینویسه تکرار آنومالی در دو هفته آینده و دولا. هزینه باید بدی
همونو بمون 18 برو

از ۱۸ هفته انجام میدن ۱۶ خیلی زوده

نه عزیزم باید ۱۸ هفتت کامل بشه

انومالی اندازه گیری داره بهتره ۱۸بری که بچه بزرگتر باشه

نه هیجده هفتگی بود فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی و نانا مامان نی‌نی و نانا هفته بیست‌ودوم بارداری