سلام مامانا قندم چطوره؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

نه خوبه فقط قند ناشتا یکم‌بالاهه که باید رعایت کنی

یک ساعت بعد از ناشتا زیاده

یک ساعت بعدت بالاس یکم

چقد ناشتا بودی؟

سوال های مرتبط

مامان موعود و تو دلی مامان موعود و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سید ماهد مامان سید ماهد ۹ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته چهلم بارداری
مامان هادی و زهرا مامان هادی و زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۹ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری