۶ پاسخ

قندت خوبه
یه کوچولو عفونت ادراری

خوبه ازمایشت هم قند ناشتا هم دو ساعته
ناشتا باید زیر 92 باشه برا شما 87

خوبه خدا رو شکر

قندت نرماله

قند ناشتا ۸۷
قند دو ساعته ۱۰۵
ازمایش ادرارت هم خوبه

ازمایش ادرارته این.

سوال های مرتبط

مامان موعود و تو دلی مامان موعود و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سید ماهد مامان سید ماهد ۹ ماهگی
مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان هادی و زهرا مامان هادی و زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 🐻سامین🐻 مامان 🐻سامین🐻 ۱۰ ماهگی
مامان 🌼رَستا🌼 مامان 🌼رَستا🌼 ۸ ماهگی