تو این هفته پیاده روی کم یا تحرک خوبه؟؟

۳ پاسخ

سلاااااام
یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اقدامی ها و باردار ها اگه خواستی بیای به ایدیم پیام بده تا عضوت کنم😁
@wowoo_on

کم تحرک

کم تحرکی
از ماه سوم به بعد میتونی یوگاه پیاده روی شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری