عزیزان میگم تو این هفته من و اینده پیاده روی خوبه برام؟

۶ پاسخ

نه سه ماه اول خیلی خطر سقط بالاست استراحت کن

گلم استراحت ماه های اول زیاد راه نری بهتره

نه عزیزم‌پیاده روی ان شالله ۳۴ هفته به بعد

منم‌مث تو زیاد پیاده رویی میکنم
همش تو حرکتم
ولی استراحت کنی بهتره کمتر پیاه رویی کن تا بچه جای خودشو بگیره هنوز آبو خونه

‌پیاده روی ؟
در حد فکر کنم ۲۰ دقیقه اروم
اما به چه نیت پیاده روی کنی؟

میگن تا ۳ یا ۴ ماه اول خوب نیست
ولی آروم میشه خسته نباید بکنی خودتو

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو🍒 مامان نی نی کوچولو🍒 ۲ ماهگی
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری