۱۰ پاسخ

من ترکیبی می‌پزم برای چرخ کرده نصف گوسفندی نصف گوساله
خورشتی هم یه بار گوساله یه بار گوسفندی
برای آبگوشت هم دنبالچه گوساله می‌زارم

نه عزیزم بهتره زیاد خورده نشه بهترین گوشت همون گوسفند هست بخصوص برای بچه

نه گوشت گوساله سردی میاره
گوشت گوسفند خوبه شیر و لبنیات از گاو خوبه

گوشت گوسفندی بهتره

آهن و پروتیین گوساله بیشتره ولی طبع گوشت سرده
گوسفندی چربتره و کلسترول بیشتر بخاطر همین میگن کمتر مصرف بشه و گوشت گرم هست

گوشت گوسفند بهتره.

گوسفند خوشمزه و ترده گوساله نه بره ک از گوسفند خوشمزه تره بعضیام بهش حساسن

چیش بهتره وقتی همه رو ۵ساعت میذایم قل قل میکنه خاصیتش میره

حالا ما از گوشت گوسفند بدمون میاد 😂😂😂فقط گوساله میخوریم والا من هرچی خوندم و شنیدم میگن گوسفند و بره اینا بهترن

من شمیدم گوشت گوسفندی خوبه

سوال های مرتبط