۷ پاسخ

ویتامین d.فولیک.اسپرین.امگا3

البته من هم هفته تون نیستم😂

منم اینارو مصرف میکنم بعد صبحونه د۳ میخورم بعد ناهار فولیک اسید
دکتر واسه من شیاف ام داده پروژسترون شبی یکی

من رو فولیک و د ۳.فردا ببینم دکتر چی میگه

یه هفته دیگه به جای فولیک آهن و مولتی ویتامین اضافه میکنن برات
ویتامینDهم که هست

من د۳ فولیک ففول مولتی ویتامین

فولیک تا کی باید استفاده کرد؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان مهیاس وکارن مامان مهیاس وکارن روزهای ابتدایی تولد
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ویکم بارداری