خانوما فشار روی۱۱نیم بالاست؟؟؟

۸ پاسخ

ن طبیعی

خوبه نرماله

نه عالیه

منم ۱۱هست

نه نرمالع

نه فشار خوبیه اتفاقا

نه طبیعیه

نه تا دوازده نرماله

سوال های مرتبط

مامان ماهسان مامان ماهسان ۲ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان اسماء جان مامان اسماء جان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان nil🌙 مامان nil🌙 ۱ ماهگی
مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری