مامانا فشار ۱۳رو ۸ بالاست؟

۵ پاسخ

یکم بالاس

برای خانم باردار خیلی هم بالاست

برای باردار ها بالاست حتی ۱۲ روی ۸

بله بالاست نمک نخور

خواهر من باردار فشارش دائم بالاست الانم قرص فشار میخوره میگفت دکترم گفته اگه تا اخر رو همین ۱۳رو ۸ نگهش داری خوبه اگه بره بالا خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد