۴ پاسخ

من هرروز اینجوریم معده دردای شدید دارم انگار معدم و گلوم اتیش میگیره قرص فاموتیدین میخورم

آمپول پنتوپرازول با سرم باید بزنی اوکی میشی

خب شاید گشنته که تکون میخوره

قرص نمیخوری؟

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورمان ونيهان💖 مامان اورمان ونيهان💖 ۲ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی