سلام ببخشید ۳۷/۳تب محسوب میشه

۷ پاسخ

ن عزیزم
۳۷.۵ ب بعد

ممنون از همگی
قطره دادم اما فایده ندارد تبش رفته بالاتر
خودم فقط خونه ام و اینجا کسی ندارم چیکار کنم🥺🥺🥺

آره
یوهو تب میره بالا
پاشویه کن
گلاب بزن به پاهاش
اگه پد الکل هم داری بکش به پاهاش که خیلی خوبه

شروع تب

اره
چطور

با دیجیتالیا تبشو گرفتی؟

ممنون
نمیدونم چرا حس میکنم داغه

سوال های مرتبط

مامان اسماء خانوم 🤍✨ مامان اسماء خانوم 🤍✨ ۱ سالگی
مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجو۱ مامان جوجو۱ ۱ سالگی
مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان ❄️Mâva❄️ مامان ❄️Mâva❄️ ۱۷ ماهگی