من با آمپول دفع شد جنین خارج رحم بود🥺

۷ پاسخ

فدات

چه علائمی داشتی‌؟

الهی خدا برا کسی این دردارو نیاره
انشالله خدا بزودی یه نی نی سلامت و خوشگل و تپل مپل بهت بده

چند هفتت بود ساک بارداریت هم نبود؟

خیلی سخته روح وروانم ریخته بهم 🥺🥺

من عمل شدم با بتا ۱۲۰۰لولمم در اوردن...... اووه چ سختیا ک نکشیدم
۱۰ ماهه از اون‌ بارداری میگذره رگ رودمم بریده شد تو عمل😔😔

آخی عزیزم انشالله دوباره باردار میشی خدا بزرگه

سوال های مرتبط

مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاپرک مامان شاپرک هفته هشتم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری