خانما من تهوع ندارم عادیه؟؟؟

۸ پاسخ

منم اصلا تهوع ندارم تکرر ادرارم ندارم اصلا انگار باردار نیستم😂

منم ندارم

عادیه بعضیا کلا تهوع ندارن

اصلان عادی نست

زودت فعلا هفته ۹شروع میشه

فعلا زوده معمولا اونا ک دارن ۶هفته ب بعد هست

اره من از اون موقعی که فهمیدم باردارم ۳ یا ۴ بار حالت تهوع داشتم

منم ندارم عزیزم
همه یجور نیستن

سوال های مرتبط

مامان داملا مامان داملا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان nini🐣🍓 مامان nini🐣🍓 هفته هفدهم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد