منم بستری شدم به دلیل خارش و ورم 🫠😅

تصویر
۱۳ پاسخ

عزیزم خدابدنده ایشالله همه چی ب خیر خوشی بگذره
منم خارش داره بدنم
خارش شما چحوری بود میشه راهنمایتون کنی نگران شدم

خارش وورم چی؟؟

من بچه دومم خیلی ورم کردم بعد زایمانم ورم یک طرفه پا کردم خیلی اذیت شدم
اینو خیلی رعایت میکنم بچه دومم شوری و نشاسته خیلی میخوردم 😐

از الان اینطوری ورم‌داری خواهر تا ۳۹هفته میخوای چه کنی
رعایت کن شوری نخور خیلی غذا نشاسته دار کمتر مصرف کن مخصوصا شبا نخور

انشاالله زود حالت خوب بشه

خارش چی ؟

انشاالله ب سلامتی مرخص بشی منم ب همون دلیل بستری ام الان گفتن کلستاز بارداری هست

بسلامتی مرخص شی

انشالله كه هرچه سريعتر خوب بشي عزيزم بلا به دور باشه از خودت و بچه هات

مسمویت بارداری داشتی؟؟؟
دکتر نگفت مشکل داره یان

مسمومیت بارداری ؟
ایشالله که به سلامت مرخص بشی

انشاءالله 🤲🏻 بسلامتی مرخص بشی

انزیمات بالا بودن،؟

سوال های مرتبط

مامان انوشا مامان انوشا روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه های بهار مامان شکوفه های بهار ۳ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی