سلام مامان میوه یا غذا یا قرص چی بخورم شیرم زیاد بشه ؟
کمک 🤌🏻

۱۱ پاسخ

انشالله عزیزم

ماهی زیاد بخور برای شیر دهی خیلی خوبه

دلسترجوبخور باطعم میوه های استوایی عالیه باکپسول شیرافزاقطره ش نه کپسولش خوبه

قرص لاکتاول ..

قطره شیر افزا بگیر مایعات زیاد بخور خرما با چایی تا میتونی بخور

رازیانه ام شنیدم خوبه حالا نمیدونم قطره اش رو با اب قاطی کنن خوبه یا دمنوشش از عطاری بپرس

آبگوشت فقط بخور بادام درختی

آب هویج واسه من خوب جواب میده.

اب هویج و دلستر مثل آب رو آتیشه من وقتی میخورم اینقدر شیرم زیاد میشه ک روزی چند بار شیرم و میدوشم میریزم دور

قرص لاکتاول
من نمیدونم ضرر دارت یا نه ولی دیروز اب هویج و انبه خوردم شیرم انقد زیاد شد ک هی میپره گلو بچه

خرما ابهویج کله پاچه ابگوشت گوشت ماهی زیره سبزو سیاه رازیانه قرص هم مکمل شیرافزایا قطره اش

سوال های مرتبط

مامان خان دلم امیر مامان خان دلم امیر ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی 🧚 مامان جوجه رنگی 🧚 ۱۳ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان آرین👣 مامان آرین👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان مَهوا❤️ مامان مَهوا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی