کیا سونوی سه بعدی انجام دادن

۱ پاسخ

والا دکتر به من یه سنو نوشت،گفت باید بری شیراز انجام بدی شهر خودمون نداشت.بهم گفتن سنو سه بعدی هست.سنو واژینالم هست.اصلا هم درد نداشت.فقط امد اولش با یه دستگاهی هست که معاینه میکنن واژن امد بااون نگاه کرد بعدم سنو کرد.همین

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی