۴ پاسخ

احتمالا معده درد، منم همینطور بودم. ب مرور بیشتر شد ،دیگه قرص میخورم

معدت.

شاید معدت

بنظرت.ربطی به بارداری داره؟؟

سوال های مرتبط

مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه امام زمانم🌼 مامان هدیه امام زمانم🌼 هفته دوازدهم بارداری
مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری