چرا من شربت گلوکز خوردم ضعف شدید گرفتم وسردرد عادیه؟؟🫠

۷ پاسخ

بچها چرا همه دارن تست گلوکز میدن از چند هفته باید باشه؟

افت فشار میده زیاد حرکت نکن

منم الان دارم
واقعا مزش خوب بود
ولی سه ساعت الافی حوصلم سر میبره

اره چون یهو قندت بالا پایین میشه

اره عادیه

من الان خوردم ۵ دقیقه س🫠شما تو چقدر اب قاطی کردی؟

اره ..من تپ ش قلب گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری