۶ پاسخ

تازه تو این برنامه هفته۱۷نوشته۱۴۰گرم پس مال شمابیشتر رشد کرده

نه دکتر گفت مشکلی نداره سنو

عزیزم دل نگرانی نداره...من واسه بچه اوام هفته۲۹رفتم یک کیلو بود بعدش وقت زایمان۳۲۰۰بود..اون هفته های اخر جنین وزن میگیره پس خودتونو درگیر این چیزا نکنید

اره استرس چی مگه گفت مشکلی هست

منم ۱۸هفته و ۳روزرفتم گفت ۱۹۵ و این وزن به ۱۷هفته وسه روزمیخوره .حالا ببرم دکترم ببینه منم خیلی نگران وزنشم دکترسونوگفته باید وعده ها غذاییموبیشترکنم

فعلا تو هفته تو مهم نیس وزن ولی ۱۷ هفته خوب بوده

سوال های مرتبط