۲ پاسخ

منم همیشه پریودی هام مرتب بود ک باردارشدم سقط شد..بعد الان ۲ ۳ ماهه تواقدامم دوباره پدیووی هام ۲ ۳ روز عقب میندازم خوبه یا بد

ربطی نداره نه
اتفاقا نشونه خوبیه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری