خرما و گردو و آرد و کرش که خوبه . شما ادویه رو کمتر بزن
دارچین تو بارداری میگفتن نخور
مگه دارچین چ بدی داره؟
همه چیز بخور ولی ب اندازه اینجوری بهتره زیاد روی نکن
نه ضرری نداره
ولی زیاد نخور
سلام کجا زایمان کردی هزینش چقدر بود
نه فکرنکنم ضرری داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.