خانما رنگینک ضرر داره برا شیردهی چون دارچین هم داره ??

۷ پاسخ

خرما و گردو و آرد و کرش که خوبه . شما ادویه رو کمتر بزن

دارچین تو بارداری میگفتن نخور

مگه دارچین چ بدی داره؟

همه چیز بخور ولی ب اندازه اینجوری بهتره زیاد روی نکن

نه ضرری نداره
ولی زیاد نخور

سلام کجا زایمان کردی هزینش چقدر بود

نه فکرنکنم ضرری داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آریا و هاکان مامان آریا و هاکان ۱۵ ماهگی
مامان ❤️وین🫀🧸 مامان ❤️وین🫀🧸 ۱۳ ماهگی
مامان سلمان جون 🐣 مامان سلمان جون 🐣 ۳ ماهگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان آراز جون


 💙 مامان آراز جون 💙 ۱۰ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان امیرسام یاشار مامان امیرسام یاشار ۱۵ ماهگی