۶ پاسخ

قزل و سالمون خوبه البته پرورشی
تغذیه به من گفت هفته ای یکبار بخور

قزل بخور خوبه

قزل الا و سالمون مجازه

قزل عالیه

قزل پرورشی و سالمون... ماهی دریا نخور

ن عزیزم خیلیم خوبه فقط ماهی که جیوه خیلی بالا دارن نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💛.... مامان 💛.... هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی