کسی هست کشاله رانش درد بگیره

۹ پاسخ

منم هستم

چه جالب پس درد طبیعه منم خیلی درد دارم اما قسمت شکمم هست

پس ربطی به طول سرویکس نداره من سر رحمم سنگینه صبح که از خواب بیدار میشم تموم های بچه رو هم زیاد حس نمیکنم جفت قدامیه

بله گاهی

من درد میکنن الان ۳.۴هفته هست اذیتم

سلام
با من بودی؟ 😂

مثل درد پریودی هم داری

بله من

من از ۲۰ هفته اینجوریم
دیگه خسته شدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری