خانم ها نسکافه خوبه بخوربم؟

۷ پاسخ

چون توش کافئین داره نخوری بهتره..هرکاری لازمه برای سلامتی بچه ت انجام بدی انجام بده..سلامتی اون از هر چیزی واجبتره

خوبه ؟؟؟ خوب ک نیس هوسی بخور

خوب ک نیس ولی کمش مشکلی نداره منم بعضی وقتا میخورم

کم بریز تو آب جوش همه پودرشو نریز منم گهگاهی نصف بسته میخورم اوکیه

کم‌.

کم بخور و احتیاط کن چون کافئین داره . میتونی یکم شیر بهش اضافه کنی کافئنشو میاره پایین

بخور کم موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی
مامان گلی مامان گلی قصد بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی