چرا بعد زایمان میگن نسکافه خوبه بخوری

۷ پاسخ

چون کافئین داره هم درد رو کم میکنه
هم برای بی حسی و بیهوشی نمیزاره سردرد بشی

چون کافئین اثر بیهوشی رو میبره،فقط نسکافه نیست،قهوه،نوشابه چای پررنگ

بچه بی خواب نمیشه یا خود ادم؟

بخاطر کافئینش که میگن بخور
من زایمان قبلیم طبیعی بود پرستارا گفتن بخور ارومت میکنه هرچند ساعت یک دونه گوددی میخوردم خیلی خوب بود

چون کافئین داره آروم تر میشی

من طبیعی بودم دکترم گفت بخور خوبه دلیلشو نمیدونم تو بیمارستانم بهم نسکافه دادن

بخاطر ماده بیهوشی که از بدنت خارج بشه

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری