کی اینو گفته؟؟هرکی گفته چرتو پرت میگه
وقتی خوب جوشیده بشه مشکلی نداره پر خاصیت تر و بهتر تز شیر محلی نداریم پاکتیا همهمواد شیمیایی دارن
من همش شیر و ماست محلی میخورم
اگه بجوشونی بیست دقیقه.مشکلی نداره
من کلا از اول بارداریم هیچ چیز محلی ای نخوردم، بخاطر بیماری هایی ک امکان انتقال هست، فقط پاستوریزه میخورم
تب مالت، لیستریا= مسمومیت مادر، آسیب مغزی یا مرگ جنین
عزیزم اگر خودت قشنگ بذاری بجوشه هیچ مشکلی نیست
دروغ میگن تا مردم شیرای کارخانه ای بخرن، منکه اصلا شیر بیرون نمیخرم، محلی میرم از درب دامداری میگیرم خیلی هم سالمتره
به نظرم اشتباهه
من واسه جنگ دوماه روستا بودم
هر روز شیر گاو میخوردم
ماست هم مامانم میزد میخوردم
کل بارداری هم
کره و پنیر محلی استفاده کردم
من که مادرشوهرم از روستا میاره خوردم چند بار
خدای نکرده بخاطر تب مالت میگن
احتمال درگیر شدن به یه ویروسی هست که الان اسمش یادم نمیاد😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.