یه میان وعده برا وزن گیری جنین بدون چاق شدن

تصویر
۴ پاسخ

چ خوبه برای دیابتی هاام خوبه

همه چيزشو دارم بجز كاهو🥲

به نظر چیز خوشمزه ای میاد همون کون پنیر خودمونه دیگه صبحا میخوریم

وای من عاااااشق هر نوع سالاد شدم تو بارداریم👌🏻

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۹ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ ۱۱ ماهگی