۷ پاسخ

ذرت، خرما،شیر،بادوم ،گردو، عناب، میوه، بستنی

من مغذیجات میخورم ومیوه.چیز خاصی برا وزنش نمیخورم

عدسی، تخم مرغ، بادام

کره بادوم زمینی عالیه
مغزیجات

همه چی لیدی میل هم میخورم .

بیشتر میوه

از ترس اینکه دیابت نگیرم فقط مغزیجات میخورم با تخم مرغ

فرنی
گاهی هم بستنی

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری