۹ پاسخ

عصرا یه تخم بلدرچین یا کدو آبپز میخورم یا کمی بادام زمینی مویز

بادوم
بستنی
پسته
موز

فرنی

یه لیوان شیر پرچرب با دوتا خرما میخورم
بستنی و میوه
بادوم زمینی

تاپیکشو گذاشتم

من شیر عسل خیلی میخورم

من اخرشبا یه خرما ویک لیوان شیرمیخورم.ببین مغزیجات بگیر بخور ازهمه سالم تره دنگ وفنگ هم نداره.حوصله اشپزی داری؟؟همراه وعده ناهارت وشام نخودو عدس ولوبیا وماش اینا ابپز کن یه کاسه ماست خوری بخور.من واسه وزن گیری بچه تقریبا یک هفته خوردم یعنی معجزه واره ها.دلسترهم میخورم اگرقند نداری بخور.

بادوم میوه بسیار زیاد خرما شیر

من خرما با شیر میخورم
میوه میخورم
مغز اگه داشته باشم میخورم

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی
مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی