۸ پاسخ

بستنی هم خییلی خوب وزن میده

واقعا منم کم اوردم ک دیگ چی بخورم😂😅
منم اینا میخورم + فرنی درست میکنم روش پودرگردو بادوم میریزم
ارده با شیرخرما هم خوبه
تخم‌مرغ سرخ کن کنارش خرما😋
تخم‌مرغ پخته هم خیلیی خوبه مخصوصا سفیدش اما دیگ هوا گرمه نمیشه خورد😬
عدسی درست کن توش قلم بریز با جوپرک👍🏻
سالاد الویه خیلی خوبه کاملا پروتئین توش فقد تخم‌مرغ نمیزنم چون چندروز میمونه تو یخچال...
میتونی درست کنی بعدظهرا چند لقمه بخوری به اندازه یک هفتت من اینکار میکنم گاهی اوقات خوبههه

تخم مرغ ابپز هم میگن خیلی خوبه

پفیلا خونگی،چایی خرما با ارده و‌کنجد، نون و‌مرغ پخته و‌سبزیجات، نون و‌‌ پنیر و‌گردو ،اوتمیل ،

منم کم‌وزن بود
فقط کباب حلیم بستنی با پودر لیدی میل و تخم بلدرچین خوردم عالی بود

من اجیل، سمنو، حلیم، هندونه فقط لیدی میل نخوردم. دکترم گفت نیازی نیست

عزیزم بچه چه بخوری چه نخوری وزن میگیره خودش تغذیه میکنه از خون مادر بیشتر به ژنتیک
من خانوادم همشون کل نه ماه همش بیمارستان بودن نمبتونستم هیچی بخورن میاورددن بالا
ولی همشون بچه هاشون بین 3400 تا 4 کیلو بود

شبر

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی
مامان اقا شایان مامان اقا شایان ۹ ماهگی
مامان آرتمیس و آریو مامان آرتمیس و آریو ۱ ماهگی