۷ پاسخ

من ماما بهم گف تخم مرغ آپز و بستنی پاستوریزه بخور خوبع؟

حلیم عدسی تخم مرغ ابپز خرما آبگوشت

تخم مرغ
کره بادوم زمینی
بادوم درختی و پسته کشمش و گردو
میوه
گوشت
شیر
خرما

همه چی،بیشتر آبگوشت و برنج و ماکارونی و...همه چیز من که خودمو از هیچی محروم نکردم

گردو ، خرما ، بادام درختی ، کباب

بستگی به ژنتیک داره ربطی به خوراکی نداره

مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان سهیل وتودلی مامان سهیل وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🥰 مامان پرنسس کوچولو 🥰 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد