شما چی میخورین برا وزن گیری جنین؟

۴ پاسخ

مغزیات و حبوبات

من تغذیه خاصی ندارم همین چیزایی ک همیشه میخوردیمو الانم میخوردم با مغزیجات گاه وقتی میخورم وزن بچمم خوب بود دیشب رفتم سونو

منم حبوبات فرنی مغزها مرغ سوپ بلغور
این چیزا رو‌میخورم در کنار میوه و روتین غذای روزمره

من چرا میگم جنین وزن زیاد نگیره بهتره میگم راحت تر زایمان کنم🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🥰 مامان پرنسس کوچولو 🥰 ۱۰ ماهگی