یک هفته زایمان آجیل زیاد نخورین چون یکی از دلایل زردی گرمی مادر
من ک وعده خاستی ندارم همه چی میخورم میوه اجیل اینا
نوووش
هیچی خودش وزن میگیره 🥲😂
گلم درخواست میدی
گلم درخاست میدی درخاستام پره
عزیزم بیشتر سه تا خرما نخور اگه هم میخوری با فاصله بخور
ببخشید او ن گرد ها نان هست
من هنوز نرفتم سونو وزن فعلا که همین خرما و مغزیجات و تخم مرغ و مرغ و گوشت و ماهی میخورم و میوه
برم ببینم ان شاءالله کم نباشه
اگه دنبال لباس های تو دلی ت هستی
هم دوست داری قیمت مناسب باشه هم کیفیتش عالی باشه بیا کانال روبیکا من ببین پشیمون نمیشی
من آنلاین شاپ دارم
همون لباس تو مغازه گرونتر باید بخری میارم قیمت مناسب
البته همه کارهام نخ پنبه و پنبه خالص و با کیفیتن
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed
شماره روبیکا 09016515923
کنار بادوما چیه
میان وعده آجیل و میوه میخورم من
نوش جونت خوبه
من فعلا میوه میخورم یا هرچیزی ک باشه خیلی دنبال چیزای مقوی نیستم😑🤦♀️کاش درست بشمم
من که 3تا3تاتخم مرغ میخورم خداکنع وزنش بره بالا34هفته5روز2300بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.